کد خبر: ۱۱۰۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸ 07 June 2023

اختصاصی هما خوزستان 

افشار پرویزی بابادی 

اعزام حجاج به سرزمین وحی لذتی شیرین تر از عسل و خوشحالی که قابل وصف نباشد امسال توفیق مشرف شدن زائران خانه خدا فراهم شده است و کم کم آنها آماده اعزام به مدینه منوره می شوند. آنها با پای دل به شهر پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم می روند. 

اشک ها در چشمان شان حلقه بسته بود آنها زائران بیت الله الحرام هستند فرا خوانده شدند به دیدار معبود. توفیق زیارت کعبه در حج تمتع ۱۴۰۲ فراهم شده است. در فرودگاه بین المللی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی کار اعزام زائران انجام می شود. 

اولین پرواز اعزام حجاج خوزستانی به سمت مدینه منوره ساعت ۳:۲۰ بامداد ۲۱ خرداد از فرودگاه بین‌المللی شهید سلیمانی اهواز انجام خواهد شد و طبق آمار های اعلام شده امسال چهار هزار و ۳۷۰ زائر خوزستانی در قالب ۲۷ کاروان به سرزمین وحی مشرف خواهند شد.

به منظور تسهیل تردد زائران، از همراهان حجاج خواسته شده که از ورود به محوطه داخلی فرودگاه خودداری کنند، زائران خوزستانی توسط ۱۹ فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از ۲۱ تا ۲۷ خرداد فرودگاه شهید سلیمانی اهواز را به مقصد جده ترک خواهند کرد. 

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: به منظور تسهیل اعزام حجاج خوزستانی عملیات تحویل بار از فرودگاه بین‌المللی شهید سلیمانی اهواز  به مدینه منوره ساعت هفت صبح روز سه شنبه شانزدهم خرداد ماه انجام شد.

کلیه تمهیدات لازم از سوی اداره کل فرودگاه‌های خوزستان و سایر نهاد ها و سازمان های متولی جهت پذیرش و اعزام زائران به صورت مطلوب پیش بینی شده است در صورت تغییر و تاخیر در برنامه پرواز به مسئولان کاروان ها اطلاع رسانی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار